شعار سال
دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

بیانیه توافق سطح خدمت تارنمای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان

مراجعین محترم؛

 

بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات تارنمای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان به آگاهی می رسد:

 

1-    این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی می باشد. در صورت بروز هر گونه اشکال و نقص فنی به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.

 

2-    تارنمای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی را از طریق" منوی منوی اصلی بالای سایت —> ارتباط با ما —> ثبت درخواست " فراهم کرده است. شما می‏توانید به صورت تمام وقت  تماس برقرار نمایید.

 

3-    تارنمای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان امکان دریافت  نظرات، پیشنهادات و گزارشات مربوط به   خدمات ارائه شده به شما متقاضیان گرامی را از طریق " منوی منوی اصلی بالای سایت —> ارتباط با ما —> ثبت درخواست "  فراهم کرده است. شما می‏توانید به صورت تمام وقت تماس برقرار نمایید.

 

4-    تارنمای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان تمامی شماره تماس با مسئولین و مراکز دولتی را برای  شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی اصلی بالای سایت  —> ارتباط با ما  —> تماس با واحد ها" فراهم کرده است. شما می‏توانید در ساعات اداری تماس برقرار نمایید.

 

5-    تارنمای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان امکان ارسال پیام الکترونیکی به مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان را برای شما متقاضیان گرامی از طریق " منوی اصلی بالای سایت  —> ارتباط مستقیم با مدیرکل و نوار متحرک وسط سایت  —> ارتباط مستقیم با مدیرکلن" فراهم کرده است. شما می‏توانید به صورت تمام وقت پیام ارسال نمایید.

 

6-    تارنمای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان امکان راهنمای شناسنامه خدمات ارائه شده توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور  را برای متقاضیان گرامی از طریق " منوی اصلی بالای سایت —> خدمات  الکترونیک —>راهنمای شناسنامه خدمات " فراهم کرده است. شما می‏توانید به صورت تمام وقت مطالعه نمایید.

 

7-    تارنمای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان امکان تجمیع خدمات سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را برای شما متقاضیان گرامی را از طریق" منوی اصلی بالای سایت  —> خدمات الکترونیک" فراهم کرده است. شما می‏توانید به صورت تمام وقت ارائه خدمت نمایید.

 

8-    تارنمای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان امکان  پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی را از طریق  " منوی اصلی بالای سایت —> خدمات دولت الکترونیک —>میز خدمت الکترونیکی درخواست و سفارش  ” را فراهم کرده است. شما می‏توانید به صورت تمام وقت تماس برقرار نمایید.

 

9-    به محض دریافت درخواست، سعی می شود در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.

 

10-استفاده شما از خدمات سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مستلزم پذیرفتن مفاد این توافق نامه و رعایت قوانین و شرایط میباشد.

 

11- اطلاعات خصوصی که از این طریق وصول می‏گردد، دراختیارعموم قرار نمی‌گیرد.

 

لیست اخبار صفحه :1
    سایر پیوندها
    تنظیمات قالب
    گفتگو انلاین

    سامانه ی گفتگوی آنلاین